Kategorie - zakładki

Konsorcjum FEN Sp. z o.o. prowadzi serwis gwarancyjny produktów oferowanych w serwisie dealerskim www.fen.pl. Procedury dotyczące przyjmowania urządzeń do serwisu są odwrotne do kanału sprzedaży tzn.: w przypadku uszkodzenia urządzenia przez klienta końcowego, musi on dostarczyć produkt do miejsca jego zakupu. Sprzedawca jest zobowiązany przyjąć produkt i wysłać go do serwisu Konsorcjum FEN Sp. z o.o.


Skrócone zasady reklamacji sprzętu dla Partnerów Handlowych:

Reklamowany sprzęt powinien być dostarczony w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym lub w opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogicznie do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne, własnym kosztem i nakładem, na adres:

Konsorcjum FEN Sp. z o.o. - SERWIS
ul. Firlika 28
60-692 Poznań

Do przesyłki obligatoryjnie należy dołączyć:

  • kopię wydanej karty gwarancyjnej zawierającej datę i numer faktury sprzedaży oraz numer seryjny reklamowanego sprzętu,
  • dokładny i szczegółowy opis zgłaszanej usterki*.

*Serwis w trakcie diagnozy będzie weryfikował jedynie usterki wskazane w dołączonym opisie.

__________________

Warunki gwarancji obowiązujące od 2017-05-01 [czytaj]

Warunki gwarancji obowiązujące od 2009-01-01 [czytaj]

Warunki gwarancji obowiązujące do 2008-12-31
[czytaj]
__________________

Procedura reklamacyjna dla produktów Cyberoam [czytaj]

Facebook