Co zrobić w momencie, gdy wykonamy upgrade do wersji 2.07 i urządzenie
przestaje działać prawidłowo?

- krok pierwszy: przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych przy użyciu
przycisku reset znajdującego się na tylnej ściance (przytrzymać 10-15 sekund
do czasu, gdy zapali się kontrolka Diag. Po tej czynności AP'ek będzie miał
domyślny adres IP 192.168.1.245 i hasło: admin

- krok drugi: konfiguracja bezprzewodowej karty sieciowej: Ustawiamy
statyczny adres IP: 192.168.1.100 z maską 255.255.255.0

- krok trzeci: dostęp do strony konfiguracyjnej WWW:  uruchamiamy
przeglądarkę i w polu adresu wpisujemy: http//192.168.1.245 i logujemy się
na AP z domyślnym hasłem: admin (pole nazwy użytkownika pozostawiamy puste!)

- krok czwarty: po wejściu na AP w pole adresu przeglądarki uzupełniamy o
następujący wpis zaraz za adresem http://192.168.1.245/ dopisujemy
fw-conf.asp tak, aby całość adresu miała formę:

http://192.168.1.245/fw-conf.asp

i zatwierdzamy całość enterem

- krok piąty: na nowo otwartej stronie opcję "downgrade header" zmieniamy na
'disable' i zatwierdzamy ustawienia

- krok szósty: wracamy na główną stronę access-point'a (przycisk wstecz) i
tym razem z powodzeniem wykonujemy downgrade do działającej wersji 1.08.1


Co zrobić, żeby firmware 2.06 lub 2.07 działał na naszym WAP54G?

Najpierw pobieramy odpowiednie firmware'y
(ftp.biuro.fen.pl/sterowniki/linksys/)

- wersja 1.08.1 (o ile nie mamy takiego już w naszym AP)
- wersja 1.09.1
- wersja 2.07

Startując z poziomu 1.08.1 najpierw wgrywamy firmware w wersji 1.09.1 a
dopiero potem 2.07